czwartek, 23 grudnia 2010

ja tylko na momencik

wpadam, żeby uzupełnić CANDY o wczorajszy dodatek. Dzisiejszy dla zestawu pierwszego jest jeszcze w rękach kuriera, dla drugiego zestawu kolejną część już mam, ale uzupełnię równocześnie z zest. numer jeden. Czyli jutro, jak wynika z informacji na stronie firmy kurierskiej :).

Agato - dokładnie tak. Do tego stopnia, że prezenty na zamówienie zrobiłam wszystkim, którzy mnie o to prosili, a te dla moich bliskich robię na ostatnią chwilę...

Taiu - dziękuję za zrozumienie. Mam nadzieję, że jak wyślę paczuszki jutro, to dojdą zaraz po świętach i niezmaltretowane ;)

Kasiu - no właśnie u innych mogę komentować wpisy... Kurczę, też nie wiem, dlaczego tak się dzieje...

1 komentarz:

  1. Takie cuda w tym Twoim Candy (zestaw 2) ze aż mnie głowa boli ;D i się stresuję hehehe ;))))


    Spokojnych i radosnych Świąt życzy Bovary razem z Lucky ;D

    OdpowiedzUsuń